sobota, 12 marca 2016

4 DNI DO PREMIERY


Premiera coraz bliżej! Powoli zaczyna się "promocyjny" szał. Ach, jak ja to lubię! W dniu premiery w lokalnym piśmie w moich rodzinnych stronach ukaże się informacja o "Nieszczęściach" a także wywiad ze mną. Jeden z dużych portali książkowych zaprosił mnie na czat z Czytelnikami (więc będziemy mogli wirtualnie pogadać!). Będę miała wywiad w studenckim radiu na moim uniwersytecie. 

ALE! 
Najważniejsze są dla mnie opinie pierwszych Czytelniczek, które piszą, że są w trakcie lektury, śmieją się i im się podoba. Dziś rano jedna z recenzentek napisała, że wybuchała śmiechem w pociągu, a dwa dni temu inna napisała, że widzi w moim stylu potencjał i zamawia też pierwszą część, żeby nadrobić zaległości w mojej twórczości :) Nawet nie wiecie, jak te słowa mnie cieszą! 

Książka powoli pnie się też ku górze w rankingach znanych księgarni. Dziś na przykład już 22 druga w kategorii literatura obyczajowa w Empiku! To niesamowite wyróżnienie znaleźć się w gronie tak znanych i "wielkich" nazwisk! A Wy już macie swoje "Nieszczęścia chodzą stadami"? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz