sobota, 21 lutego 2015




Moi Drodzy, WIELKA LITERACKA PROŚBA! 
Na blogu Pani Magdaleny Kordel od kilku miesiecy trwa wspaniała akcja, a w pewnym stopniu też konkurs. Wszystkie szczegóły znajdziecie w poniższym linku, z którym was zostawiam. Do rzeczy jednak: Aktualna faza projetktu to: wielkie głosowanie na wiersze i opowiadania. Zwracam się do was z prośbą o wsparcie głosowe. Jeśli macie możliwość i ochotę, a przede wszystkim lubicie moją twórczość, oddawajcie proszę głosy na mój wiersz "Zbyt rzadko trzymasz mnie za rękę" wiersz - klik , ewentualnie opowiadanie pt. "Święty Mikołaj" (które jest dość stare, nieaktualne i mnie już nie cieszy, ale może też wam się spodoba). Wiersz  jest bardzo, ale to bardzo bliski mojemu sercu i podoba się głosującym, nie mniej, zależy mi na waszych głosach. 


Czy mogę na was liczyć?  
Zasady głosowania na blogu, zostawiam was z linkiem i gorąco proszę o wsparcie. 


Głosowanie: klik


Ściskam i całuję,
Agata Katarzyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz