piątek, 11 marca 2016

5 DNI DO PREMIERY

Już tylko 5 dni do premiery "Nieszczęścia chodzą stadami". Jak ten czas szybko leci! Stres miesza się z ekscytacją, ekscytacja ze stresem, obgryzając paznokcie czekam na pierwsze recenzje (i mam nadzieję, że nie zostanę zjedzona za to, co w tej książce nawypisywałam), a za dwa, góra trzy dni dojdzie do tego bezsenność i wypadanie włosów. Chociaż może i tak nim to nastąpi zostanę zlinczowana za nietolerancję na tle rasowym, której, w wykonaniu Pani Haliny, jest w "Nieszczęściach" co niemiara. 

Oczywiście żartuję. 

Jak to przed premierą troszkę denerwuję się, czy "Nieszczęścia" Wam się spodobają, ale to bardzo pozytywne uczucie. Dostałam właśnie pierwszą wiadomość od jednej ze znanych recenzentek, że czyta, podoba jej się, zamawia właśnie pierwszy tom i mam potencjał. Za miłe słowa bardzo dziękuję. 

Chciałabym w tym poście podzielić się z Wami także zdjęciami z gali kończącej III edycję Powiatowego Konkursu Poetyckiego im. Władysława Orkana, podczas której miałam przyjemność odpowiadać na pytania czytelników i powiedzieć kilka słów od siebie. Było to cudowne wydarzenie, zostałam wspaniale przyjęta i bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w nagradzaniu młodych poetów, którzy zaczynają swoją przygodę z literaturą, a także podzielić się z nimi swoimi doświadczeniami. Było to moje pierwsze spotkanie autorskie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz