wtorek, 18 sierpnia 2015

KSIĄŻKOWY TAG! 
Wybaczcie, poszłam z tym wpisem trochę na łatwiznę, ale wszędzie roi się od TAGÓW, więc MAM I JA! (Tylko ograniczę pytania z 15 do 10) 

1. Jaki gatunek najczęściej wybierasz? 
Och, to jest dość proste! Romanse i obyczajówki. Staram się sobie różnicować, żeby się nie zanudzić, ale królują te dwa :) 

2. Jaką książkę dałabyś swojemu dziecku do przeczytania? 
Zawężam do córeczki. Oczywiście, że "Anię z Zielonego Wzgórza" :D 

3. Wolisz książki w wersji papierowej, ebooki czy audiobooki?
Papierowej, bezapelacyjnie, chociaż zdarzy się, że z braku laku sięgam po ebook. Ale to nie to samo. Książka to ma być książka! Trzeba ją trzymać w ręku, a potem podziwiać na półce. 

4. Jaka książka zrobiła na tobie największe wrażenie? 
Kocham "Szczęściarza" i "Prawdziwy cud" Nicholasa Sparksa. Potrafię je czytać kilka razy z rzędu, chociaż zwykle nie robię czegoś takiego, dlatego zdecydowanie można tu mówić o wrażeniu. Chociaż ziemia się wtedy nie trzęsie. :) 

5. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Najczęściej jedną. Lubię wczytać się w książkę i żyć życiami bohaterów, a nie skakać z kwiatka na kwiatek, chociaż przyznaję, nieraz, kiedy mam przed sobą dwie świetne nowości, nie mogę się powstrzymać i czytam trochę tej, trochę tej. Jest to jednak rzadkość. 

6. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz zakup własny? 
Jestem w tej komfortowej sytuacji, że od ponad roku to książki przychodzą do mnie, a nie ja muszę chodzić po nie, jak było do tej pory. Wychowałam się na egzemplarzach z bibliotek, ale teraz, nawet, jak nie mogę czegoś zrecenzować, to kupuję. :) 

7. Czy oceniasz książkę po okładce? 
Wydaje mi się, że jestem dość świadomym czytelnikiem i nie ma przypadków jeśli chodzi o to, co czytam. Dobieram książki pod względem treści. Oczywiście jest bardzo fajnie, kiedy książka ma ładną okładkę, bo przyjemniej bierze się ją wtedy do ręki. Najważniejsza jest jednak treść. Bezapelacyjnie! 

8. O jakiej książce marzysz, choć, póki co, nie możesz jej mieć? 
Chyba o arcydziele, które kiedyś sama napiszę. :P A tak poważnie, nie mogę się doczekać  "See me" Sparksa, które ma premierę na jesieni. 

9. Ile książek liczy twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory? 
Nie ma pojęcia, ile mam książek, ale obawiam się, że kilkaset :) Mam śliczne regaliki, którymi zastawiony jest niemalże cały pokój. Uwielbiam na nie patrzeć i dostawiać do nich nowe egzemplarze! :) 

10. Co teraz czytasz? 
Aktualnie wróciłam do "Okna z widokiem" M. Kordel. Lubię czytać coś lekkiego i przyjemnego kiedy sama piszę coś bardzo emocjonalnego. 

Uff. To nie było aż takie trudne. Książki to temat rzeka. Mogłabym o nich pisać i pisać... I jeszcze pisać :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz